13 oktober 2018! Weekend 4!

15 oktober 2018 - Moshi Urban, Tanzania

13 oktober 2018!

Good morning! Ik ben vandaag om 08:00 aan de ontbijt tafel aangeschoven omdat Silvia en Arianne om 09:00 naar Zanzibar vertrokken! Ik ga ze dus niet meer in Tanzania zien, maar misschien wel in Italië! Who knows! Na het ontbijt ben ik weer lekker in mijn bedje gekropen om wat te chillen. Om 10:45 ben ik met Mercy weer naar de nagelsalon gegaan, deze keer voor onze handen! We hebben er ongeveer 2,5 uur gezeten maar het was gezellig!

Nadat onze nagels weer perfect gelakt zijn, gingen we naar de tassen/kledingmaker. Mercy heeft een hele leuke tas gescoord! Daarna zijn we gaan lunchen bij het lokale restaurantje waar ik al twee keer meer heb gegeten! Lekker vis met rijst! Het is echt spot goedkoop daar, maar zo lekker! Na de lunch zijn we nog even naar de masaai shop en de markt gegaan! We hebben “jum” gekocht een soort bruine groente en ook bananen voor een smoothie, want die kan ze voortaan maken met haar nieuwe mixer!

Mercy wilde jum met beef maken dus moest er natuurlijk ook nog even beef gehaald worden. Daarna heeft hussein ons opgehaald en naar huis gebracht! Rond 16:30 waren we thuis en hebben we lekker op de bank gechilld en een beetje geslapen. In de avond hebben we lekker gegeten en nog een filmpje gekeken. Dit was mijn “echte” laatste dag met Mercy!😢 Morgen ga ik naar het zwembad met Lotte, Iris, Nathaniel en Kathrine en in de avond bij de italiaan eten met de Nederlandse meiden!

Usiku mwema! XX

1. Opa en Oma'.:
    15 oktober 2018
    Wat een mooie tijd hep je daar gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    Zal even moeilijk zijn om afschijd te nemen van je kids enMercy.
    Maar wij zijn weer blij als je thuis bend Dikke knuffel van Opa en Oma.